La Lutte de Libération Nationale, c'est l'occupation constante de tous les terrains qui concernent la Lutte Institutionnelle, la lutte de masse et la lutte armée.
  Accueil La Lutte en Vidéos Archives de la LLN La Lutte en Audio

La Lutte en photos

Contactez Unità Naziunale    
 


Les archives de la LLN en ligne sur corsicainfurmazione.org

Offrez un produit
Generazione76




Empêcher le clic droit
Empêcher la sêlection du texte

 

CORSICA NAZIONE INDIPENDENTE

CUMMUNICATU DI STAMPA

07 02 06

 L’ani ditti bé certi ispittori di a pulizia francesa : In u casu di u prucessu di Ghjuvani CASTELA e Vincenti ANDRIUZZI, ani quantunqua missu l’aghjenti in prighjo senza prova !!!

 Eccu un novu asempiu di cio ch’idd’hè  in Francia a rialtà ghjudiziaria, missa a mali pà via di certi affari isciuti pochi tempi fà. Ma u peghju hè, che pa a Corsica, e contr’a i muvimenti naziunalisti parchi rimettini in causa a pulitica di nigazioni di un populu annant’a so tarra, cuntinuighja cume idda hé : AUTORITARIA !!!

 Cuntinuighja cumé idd’ hè : arimani ani dino intarpillatu parechji parsoni, fra quali dui donni, sempri sott’a l’ordini di a Divisioni contra tarrurista e di ghjudici di a sezzioni contra tarrurista.

 Pochi tempi fà aviani intarpillatu dop’a l’intarru di un ghjovanu travadaddori in Santa Maria Sicchè, un militenti naziunalisti lampatu torna in prighjò.

Pochi ghjorni fà, i forza di riprissioni aviani circundatu cu mezzi impurtantissimi di surviglienza  un altr’intarru di un ghjuvanottu mortu pa ch’iddu campessu u so populu…

 A « ghjustizia francesa » un rispetta in Corsica ne  l’omini, né  a morti !!!

 Di fronti a ssi pruvucazzioni pulizzieri e ghjudiziari hé tempu di allargà e rinfurzà i nosci pussibilità di risponda tutti insembu pà arristà a logica di i prighjò, di i dipurtazzioni, di l’inghjustizia e supratuttu pà metta in ballu un andatura nova di surtita di crisa chì a situazzioni oghji in Corsica impighjurisci.

 

CORSICA NAZIONI INDIPENDENTI